Regulamin platformy zakupowej B2B Dameco | Natureat
określający m. in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez Platformę, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Platformie oraz o prawach Klienta/Przedsiębiorcy
Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy na Platformie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy
§ 1 DEFINICJE
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Platformy (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Klient może założyć na Platformie swoje indywidualne konto.
Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje osobowość prawną, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych – zarejestrowane podmioty gospodarcze.
Punkt odbioru – punkt znajdujący się pod adresem Rawa Mazowiecka 96-200, ul. Jeżowska 15.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Platforma – Platforma zakupowa B2B Dameco | Natureat prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://natureat.pl.
Sprzedawca – Dameco sp. z o. o. z siedzibą pod adresem ul. Grochowska 207/106, 04-077 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez SĄD REJONOWY DLA M.ST. WARSZAWY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRS, pod nr KRS 0000739060, NIP 1132978370, nr REGON 380682597, kapitał zakładowy 418 400,00 zł.
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
-
Adres pocztowy: Rawa Mazowiecka 96-200, ul. Jeżowska 15
-
Adres e-mail: hurt.dameco@gmail.com
-
Telefon: +48468158119
-
Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy): Rawa Mazowiecka 96-200, ul. Jeżowska 15
-
Adres do wysłania reklamowanego towaru: Rawa Mazowiecka 96-200, ul. Jeżowska 15
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
-
Dla prawidłowego funkcjonowania Platformy potrzebne jest:
-
urządzenie z dostępem do Internetu
-
przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
-
-
Dla złożenia zamówienia na Platformie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
§ 4 ZAKUPY NA PLATFORMIE B2B
-
Ceny towarów widoczne na Platformie są całkowitymi cenami za towar.
-
Minimalna wartość zamówienia to 150 zł brutto. Zamówienia składane poniżej tej kwoty nie będą realizowane.
-
Ceny podane na platformie sumują się w koszyku, a całkowity koszt do zapłaty jest automatycznie pomniejszony o indywidualny rabat Kupującego, o ile Kupujący taki rabat otrzymał.
-
Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Platformie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
-
Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Platformy.
-
Następnie Kupujący wybiera z dostępnych na Platformie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
-
Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
-
Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
-
Sprzedawca przekaże Kupującemu uprzywilejowanemu potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
-
W celu dokonywania zakupów na Platformie należy zarejestrować się n a Platformie B2B, tj. założyć w nim Konto.
-
Do zakupów upoważnione są jedynie zarejestrowane podmioty gospodarcze.
-
Platforma B2B www.natureat.pl nie obsługuje sprzedaży detalicznej (osób indywidualnych).
-
Aby założyć Konto Kupującego, prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie www.natureat.pl w zakładce Rejestracja. Prosimy o staranne uzupełnianie pól kontaktowych - adres e-mail oraz telefon. W ciągu 2 dni roboczych skontaktujemy się z Państwem w celu dokończenia procesu rejestracji. Jako załączniki prosimy przesłać kopie następujących dokumentów:
• wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS,
• NIP,
• REGON,
• w przypadku działalności gospodarczej osoby fizycznej lub spółek cywilnych nr PESEL. -
W przypadku braku dostaw do Kupującego przez co najmniej 120 dni Sprzedający zastrzega sobie prawo do wyrejestrowania danego Kupującego z bazy Kupujących. Wyrejestrowani Kupujący mogą na nowo nawiązywać współpracę z Dameco Sp. z o. o. na takich samych zasadach jak standardowi nowi Kupujący.
-
System sprzedaży na Platformie B2B Dameco | Natureat przyjmuje zamówienia 24 godziny na dobę przez cały rok, z wyłączeniem okresu przerw niezbędnych do konserwacji, napraw technicznych i modernizacji platformy.
§ 5 PŁATNOŚCI
-
Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
-
zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy;
-
za pomocą karty płatniczej:
-
Visa
-
Visa Electron
-
MasterCard
-
MasterCard Electronic
-
Maestro
-
-
za pośrednictwem platformy płatniczej:
-
Płatności Shoper
-
-
za pobraniem, tj. gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego;
-
kartą lub gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.
-
-
W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
-
W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 7 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
-
Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
-
Kupujący dokonując zakupów w Platformie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
-
Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
-
Termin realizacji zamówienia wynosi 3 dni robocze.
-
W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
-
Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Towary zakupione w Platformie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
-
Za pośrednictwem firmy kurierskiej
-
za pośrednictwem firmy spedycyjnej
-
-
Kupujący może odebrać towar osobiście w Punkcie Odbioru w godzinach jego otwarcia.
-
W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie.
§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
-
Kupujący ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Platformy, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 7 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
-
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 7 dni od dnia:
-
w którym Kupujący wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego weszła w posiadanie tego towaru;
-
w którym Kupujący wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
-
-
Aby Kupujący mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
-
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY -
Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący.
-
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
-
Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: Rawa Mazowiecka 96-200, ul. Jeżowska 15 niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący uprzywilejowany odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
-
Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
-
Kupujący odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
-
Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Kupujący również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupujący uprzywilejowany zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Platformie lub podczas składania zamówienia.
-
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.
§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
-
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
-
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
-
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
-
w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
-
o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
-
§ 9 REKLAMACJE
-
W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
-
Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym – z zastrzeżeniem postanowień § 11 ust. 5 i 6 Regulaminu:
-
złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
-
przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
-
żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
-
-
Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 2 Regulaminu.
-
Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru na adres Rawa Mazowiecka 96-200, ul. Jeżowska 15.
-
Reklamacje dotyczące działania Platformy należy kierować na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.
-
Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ -
W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Kupującego rezultatu, Kupujący może skorzystać m. in. z:
-
mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
-
§ 10 DANE OSOBOWE
-
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania z Platformy jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej na Platformie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
-
Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami na Platformie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
-
umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-
ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz
-
prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
-
-
Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy na Platformie.
-
Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Platformie będą przetwarzane do momentu, w którym:
-
przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
-
na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
-
ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przez Platformę;
-
zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
-
-
Kupującemu przysługuje prawo żądania:
-
dostępu do swoich danych osobowych,
-
ich sprostowania,
-
usunięcia,
-
ograniczenia przetwarzania,
-
przeniesienia danych do innego administratora
a także prawo: -
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
-
-
W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
-
W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 11 ZASTRZEŻENIA
-
Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
-
Każdorazowo składane na Platformie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
-
Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
-
W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
-
Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Kupującym uprzywilejowanym, w granicach prawem dopuszczonych, jest ograniczona do kwoty zamówienia złożonego przez Kupującego oraz do 1 roku od wydania towaru.
-
Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi w stosunku do Przedsiębiorcy jest, w granicach prawem dopuszczonych, ograniczona do kwoty zamówienia złożonego przez Przedsiębiorcę uprzywilejowanego oraz do 1 roku od wydania towaru.
Regulamin konta
w Platformie B2B Dameco | Natureat
Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrzeżenia
§ 1 DEFINICJE
Konto – uregulowana w Regulaminie nieodpłatna funkcja Platformy B2B (usługa), dzięki której Kupujący może założyć na swoje indywidualne konto.
Kupujący - każdy podmiot kupujący - Przedsiębiorca lub osoba przez niego wskazana.
Regulamin - niniejszy regulamin Konta.
Platforma – Platforma B2B Dameco | Natureat prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://natureat.pl
Sprzedawca - Dameco sp. z o. o. z siedzibą pod adresem ul. Grochowska 207/106, 04-077 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez SĄD REJONOWY DLA M.ST. WARSZAWY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRS, pod nr KRS 0000739060, NIP 1132978370, nr REGON 380682597, kapitał zakładowy 418400,00 zł.
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
-
Adres pocztowy: Rawa Mazowiecka 96-200, ul. Jeżowska 15
-
Adres e-mail: hurt.dameco@gmail.com
-
Telefon: +48468158119
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
-
Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
-
aktywne konto e-mail
-
urządzenie z dostępem do Internetu
-
przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies
-
§ 4 KONTO
-
Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego, ale jednocześnie konieczne do dokonania zakupów na Platformie.
-
Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego na Platformie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
-
W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz na Platformie.
-
W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
-
Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
-
W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: hurt.dameco@gmail.com, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.
§ 5 REKLAMACJE
-
Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail hurt.dameco@gmail.com.
-
Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ -
W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Kupującego rezultatu Kupujący może skorzystać m.in. z:
-
mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
-
§ 6 DANE OSOBOWE
-
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania z Konta jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w ie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
-
Celem przetwarzania danych Kupującego jest prowadzenie Konta. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
-
Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do prowadzenia Konta. Niepodanie danych oznacza, że Sprzedawca nie będzie mógł świadczyć usługi prowadzenia Konta.
-
Dane Kupującego będą przetwarzane do momentu, w którym:
-
Konto zostanie usunięte przez Kupującego lub Sprzedawcę na żądanie Kupującego
-
ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z Kontem;
-
zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
-
-
Kupującemu przysługuje prawo żądania:
-
dostępu do swoich danych osobowych,
-
ich sprostowania,
-
usunięcia,
-
ograniczenia przetwarzania,
-
przeniesienia danych do innego administratora
a także prawo: -
wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
-
-
W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
-
W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 11 ZASTRZEŻENIA
-
Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
-
Każdorazowo składane na Platformie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
-
Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
-
W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
-
Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Kupującym uprzywilejowanym, w granicach prawem dopuszczonych, jest ograniczona do kwoty zamówienia złożonego przez Kupującego oraz do 1 roku od wydania towaru.
Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi w stosunku do Przedsiębiorcy jest, w granicach prawem dopuszczonych, ograniczona do kwoty zamówienia złożonego przez Przedsiębiorcę uprzywilejowanego oraz do 1 roku od wydania towaru.